FAQ

CO TO JEST LEAD GENERATION

Lead Generation to zbór działań lub procesów, których celem jest identyfikacja, pozyskiwanie oraz kultywowanie potencjalnych klientów produktów lub usług firmy. Usługa lead generation to idealne rozwiązanie dla firm budującą swoją sprzedaż na dialogu z zaangażowanym konsumentem. Każda kampania tworzona jest z myślą o kliencie, jego potrzebach oraz grupie docelowej, do której chce dotrzeć. W ramach tej usługi otrzymacie Państwo leady najwyżej jakości, a eksport danych użytkowników w czasie rzeczywistym zagwarantuje ich aktualność.

CO TO JEST CO-REJESTRACJA

Co-rejestracja to proces przedstawiania użytkownikowi dodatkowych ofert produktów lub usług w czasie jego rejestracji w wybranym serwisie internetowym. Ma ona miejsce, gdy jedna firma korzysta z biuletynu innej firmy, aby pozyskać nowych klientów. Dobrym przykładem jest sytuacja, w której subskrybenci porównywarki produktów finansowych mogą zostać poproszeni o dodatkowe”zarejestrowanie się” do portalu z ofertami nieruchomości zareklamowanego przez partnera. Partnerem jest firma, która wykupiła przestrzeń reklamową w serwisie, w którym użytkownik dokonywał pierwotnej rejestracji.

BAZY DANYCH B2B / B2C DLA TELEMARKETINGU

Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii umożliwiających zbieranie, walidację oraz zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych, zapewniamy Państwu dostęp do danych, które są zawsze aktualne i dostosowane do Państwa celów sprzedażowych. 2 miliony bazy B2B, kilkanaście tysięcy nowych rekordów miesięcznie.

EMAIL MARKETING

Dbamy o wysoką jakość oraz aktualność naszych danych poprzez usuwanie na bieżąco nieaktywnych adresów e-mail z naszej bazy. Doradzamy naszym klientom w projektowaniu kreacji mailingowych, umożliwiamy przeprowadzenie testów A/B oraz pomagamy w doborze grupy docelowej w oparciu o ponad 20 kryteriów segmentacji.
Pracujemy w różnych modelach efektywnościowych, a dla poprawy współczynnika konwersji kampanii łączymy wysyłki email z wysyłkami SMS.

Procedury bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych

Naszą fundamentalną zasadą jest przestrzeganie polityki prywatności i ochrona danych osobowych. Dane wszystkich użytkowników naszych serwisów są zbierane w ramach obowiązującego prawa. Oferowane przez nas bazy B2C przetwarzane są zgodnie z wymogami UODO oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Starannie monitorujemy drogę, jaką przechodzą dane personalne w naszym systemie, począwszy od ich pozyskania aż do sposobu ich użycia przez klienta. Przy wykorzystaniu działu Call Center sprawdzamy, czy generowane przez nas leady pochodzą z wiarygodnego źródła i czy nie są wynikiem niepożądanych praktyk wyłudzania danych osobowych. Nasi konsultanci każdego dnia rozmawiają z losowo wybranymi użytkownikami z zamiarem potwierdzenia przez nich rejestracji w konkursie.

Nasze bazy posiadają wszelkie wymagane prawem zgody konsumenckie, które pozwalają przetwarzać i udostępniać dane osobowe podmiotom trzecim na potrzeby realizacji kampanii marketingowych.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu przetwarzania danych osobowych zawarte są w regulaminie naszego konkursu oraz polityce prywatności , do których pełny dostęp ma każdy użytkownik biorący udział w procesie rejestracji.

Jak wygląda proces przekazywania leadów do klienta?

W zależności od charakteru prowadzonej kampanii oraz sposobu korzystania z leadów zapewniamy naszym klientom transfer danych w dwóch wariantach. Pierwszym z nich jest integracja API metodą POST lub GET. Zapewnia ona transfer leadów w trybie rzeczywistym. Ten sposób przekazywania leadów jest niezmiernie istotny w momencie, gdy liczy się jak najkrótszy czas na podjęcie rozmowy przez konsultanta z użytkownikiem. To rozwiązanie idealnie się sprawdza przy prowadzonych kampaniach co-rejestracyjnych, w których konsultant ma za zadanie w jak najkrótszym czasie zadzwonić do użytkownika i nawiązać do odpowiedzi udzielanych przez niego w ankiecie.

Drugim wariantem jest wysłanie leadów w formie pliku Excel/CSV na wskazany adres e-mailowy lub serwer SFTP. Ten sposób idealnie wpasowuje się w kampanie telemarketingowe prowadzone na “zimnych bazach” (bazy nieprofilowane, w skład których często wchodzą rekordy historyczne, wygenerowane w przeszłości). Daje to możliwość ręcznego przyporządkowania rekordów różnym grupom konsultantów oraz szybkiego poddania dodatkowej analizie samych rekordów.

Bez względu na to, który wariant zostanie przez klienta wybrany, zapewniamy całkowite bezpieczeństwo w zakresie procesowania danych. Dostęp do danych osobowych jest możliwy otrzymuje jedynie potwierdzona przez strony oraz upoważniona osoba znająca odpowiednie hasło oraz login do pliku z danymi.

W jaki sposób zbierane są dane użytkowników

Aby jak najlepiej wyjaśnić Ci przykładowy proces pozyskiwania leadów przygotowaliśmy dla Ciebie prezentację. Zachęcamy do lektury.